iwannabethatgirlbyelena
Hi Girls
Ieri sera sono andata in Piazza della Consolata 9 (nel centro di Torino) a fare apericena con dei miei amici!
Dire che il posto è fantastico è riduttivo! :D Ognuno di noi ha preso un cocktail differente! 
Assolutamente da provare!
Di seguito le fotografie dei nostri cocktail!
Ci vediamo domani <3
Yesterday evening , I went to Piazza Consolata 9 (in the center of Turin) to do apericena with my friends!
To say that this place is fantastic is reductive!
Everyone tooke a different cocktail!
U must absolutely try it!
Below, photographs of our cocktails!
See U Tomorrow <3

Cocktail Aphrodite
Fig 1: Cocktail Aphrodite

Cocktail Bamboo
Fig 2: Cocktail Bamboo

Cocktail Basilico
Fig 3: Cocktail Basilico

Cocktails
Fig 4: Cokctails






